Goed aangekomen in Bogota

6 augustus 2018 - Bogotá, Colombia

Olaaaa!

Even een korte update; wij zijn goed aangekomen in Bogota!

Na het afscheid met ouders en zusjes en wat traantjes ging ons avontuur dan echt beginnen. Onze vlucht ging via Atlanta naar Bogota, een lange reis maar wel met het lekkerste vliegtuigeten ever en veel filmpjes. De eerste vlucht konden we zelfs naast elkaar zitten dus ik was helemaal content. Daarvoor verliep het allemaal echter zo soepeltjes nog niet. Ik ben namelijk drie keer uitgebreider gecheckt voordat ik het vliegtuig in mocht. Dit had er mee te maken dat ik meer dan drie maanden in Zuid-Amerika ben én voornamelijk omdat ik over Amerika vlieg en alles daar zo super streng is. Allemaal moeilijk. Uiteindelijk was alles goed -zoals we hadden verwacht- en konden we gewoon door. Dat waren toch wel wat kleine kriebeltjes haha.

Ons eerste nachtje in Bogota zit er nu op. Vandaag gaan we rustig aan doen, om de kans op hoogteziekte zo klein mogelijk te maken. We zitten hier namelijk op zo'n 2600 meter, het lichaam heeft dan tijd nodig om te wennen aan het feit dat hier minder zuurstof in de lucht zit. Als het kan en goed voelt gaan we vanavond al door naar de volgende stop, dit vanwege een heel groot bloemenfestival in Medellin, Feria de las Flores. Bogota gaan we later wat uitgebreider bekijken.

Dat was 'm wel voor nu! Tot gauw, daaaag! XXX

1. Lisa:
    6 augustus 2018
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Dikke kus en geniet ze op het bloemenfestival :)) Lisa
  2. Ruben:
    Meeten!!
  3. Anton en Wilma:
    Spannend zeg. Gelukkig goed aangekomen. Genieten! Grtjs Wilma
  4. Mama:
    6 augustus 2018
    Wat een gedoe met die controle's, maar nu kunnen jullie gaan genieten. Nijal zijn blog is ook leuk. Dikke kus en knuffel voor allebei.
  5. Robin en Emmely:
    Leuk!! Genieten maar! X Robin en Emmely
  6. Sterre Kolsteeg:
    6 augustus 2018
    Aaah wat fijn om wat te horen lieverdjes!!! Veel plezier
  7. Inge:
    6 augustus 2018
    Fijn dat jullie er zijn, geniet ervan!!
  8. Adriëlle:
    6 augustus 2018
    Oooh...wat leuk!! GENIET, Judith!! :)
  9. Wim, Els, Nieke, Kai:
    7 augustus 2018
    Fijn om te horen, Judith en Nijal!
    Veel plezier samen.
    Geniet ervan! xxx
  10. Hans Elzas:
    7 augustus 2018
    Leuk! Ik wil jullie blog volgen! Moet ik daarvoor nog ergens op klikken? Nee, toch...???
    Heel fijne en interessante reis gewenst! Groet,
    Hans
  11. Lilian:
    7 augustus 2018
    Whoehoe goed aangekomen!! Haha herkenbaar verhaal van die controles... Dan knijp je h'm wel even ja. Maar jullie zijn er! Geniet ervan!